Sluiten

Helaas, er zijn geen resultaten die overeenkomen met je zoekopdracht. Wij helpen je graag verder met het vinden van jouw ideale spiegel.

Bekijk ons volledige aanbod

Klantenservice

Laat ons je verder helpen!

Waar kunnen we mee helpen?

  • Bestellen

    Klik bij het artikel van uw keuze op de knop ‘In winkelmand’. U wordt direct doorgelinkt naar de Winkelmand. Is de bestelling compleet en juist? Druk vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

    Selecteer de gewenste betaalwijze en vul uw bezorggegevens in. Zijn de ingevulde gegevens juist? Klik dan op ‘Bestelling plaatsen’. Rond tot slot uw bestelling af door middels de opgegeven betaalwijze uw bestelling te betalen.

  • Bezorgen

    Doorgaans draagt DHL zorg voor de bezorging. U ontvangt vooraf een email met daarin de track en trace informatie.

    Grote en/of zware pakketten worden afgeleverd door een gespecialiseerd transportbedrijf. Zij nemen vooraf altijd telefonisch contact op om een afleverafspraak te maken.

  • Verzendkosten

    Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief btw en inclusief gratis verzending binnen Nederland en België!

  • Betaalwijze

    Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

    • iDeal (Nederland)
    • Bancontact Mister Cash (België)
    • Overschrijving per bank
    • PayPal (geen servicekosten!)
    • Creditcard (geen servicekosten!)
    • AfterPay (geen servicekosten!)
    • Achteraf Betalen (geen servicekosten!)
  • Het retourproces

    Als klant in een webwinkel heeft u recht om producten retour te sturen zonder opgaaf van reden en uw geld terug te krijgen. Dit dient dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product bij ons te worden aangegeven. De kosten van retourzending bij deze retouren zijn voor de klant. Indien u van ons een product hebt ontvangen, waarvan blijkt dat het niet aan uw verwachtingen voldoet, verzoeken we u aan ons een email te sturen waarin u dit kenbaar maakt. Wij zullen u een retournummer en retouradres geven. Zodra het product door ons in ontvangst is genomen en is gecontroleerd, zullen we het factuurbedrag terugstorten op het rekeningnummer van waar de betaling bij ons was ontvangen.

    Klik hier voor het modelformulier voor herroeping.

  • Klachtenafhandeling

    Wij spannen ons in om u zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Eventuele klachten kunt u per email aan ons doorgeven: info@designspiegels.nl. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch op de hoogte stellen via: 03-300 0264.

    Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een antwoord op uw klacht. Mocht dit meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

    DesignSpiegels.nl voldoet aan de voorwaarden voor de Stichting Webshop Keurmerk. Mochten we er samen uiteindelijk niet uitkomen dan kunt u uw klacht ook sturen naar de geschillencommissie via info@keurmerk.info.

    Klik hier voor de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Bel dan met de klantenservice: 03-300 0264

Zit je nog met vragen?

Geen probleem, wij zijn er om te helpen!

Hulp of advies nodig?

Bel 03-300 0264 Wij helpen jou meteen verder

Stuur ons een e-mail Je krijgt zo snel mogelijk antwoord

Winkelwagen
Close
Aan winkelwagen toegevoegd

Uw winkelwagen is leeg

ALLE PRODUCTEN

Hulp nodig? Chat met ons