Klantendienst


Bestellen
Klantendienst De Spiegelfabriek
Klik bij het artikel van uw keuze op de knop ‘In winkelmand’. U wordt direct doorgelinkt naar de Winkelmand. Is de bestelling compleet en juist? Druk vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Selecteer de gewenste betaalwijze en vul uw bezorggegevens in. Zijn de ingevulde gegevens juist? Klik dan op ‘Bestelling plaatsen’. Rond tot slot uw bestelling af door middels de opgegeven betaalwijze uw bestelling te betalen.

Gratis levering
De levering is geheel gratis en verzekerd. Doorgaans draagt DHL zorg voor de levering. U ontvangt vooraf een email met daarin de track en trace informatie.

Grote en/of zware pakketten worden afgeleverd door een gespecialiseerd transportbedrijf. Zij nemen vooraf altijd telefonisch contact op om een afleverafspraak te maken.

Verzendkosten
Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief btw en inclusief gratis verzending!

Betaalwijze
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden:

  • Bancontact Mister Cash
  • KBC
  • Belfius
  • Overschrijving per bank
  • AfterPay (kosteloos)
  • PayPal (kosteloos)
  • Creditcard (kosteloos)

Het retourproces
Als klant in een webwinkel heeft u recht om producten terug te sturen zonder opgaaf van reden en uw geld terug te krijgen. Dit dient dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product bij ons te worden aangegeven. De kosten van terugsturen zijn voor de klant. Indien u van ons een product hebt ontvangen, waarvan blijkt dat het niet aan uw verwachtingen voldoet, verzoeken we u aan ons een email te sturen waarin u dit kenbaar maakt. Wij zullen u een retournummer en retouradres geven. Zodra het product door ons in ontvangst is genomen en is gecontroleerd, zullen we het factuurbedrag terugstorten op het rekeningnummer van waar de betaling bij ons was ontvangen.

Klik hier voor het modelformulier voor herroeping.

Klachtenafhandeling
Wij spannen ons in om u zo goed mogelijk te helpen, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan. Eventuele klachten kunt u per email aan ons doorgeven: info@designspiegels.be. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch op de hoogte stellen via: 03-808 5077.

Wij zullen onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een antwoord op uw klacht. Mocht dit meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

DesignSpiegels.be voldoet aan de voorwaarden voor de Stichting Webshop Keurmerk. Mochten we er samen uiteindelijk niet uitkomen dan kunt u uw klacht ook sturen naar de geschillencommissie via info@keurmerk.info.

Klik hier voor de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Bel dan met de klantenservice: 03-808 5077.